Здравейте колеги и аз имам един проблем с климатроника на моята алфа до преди 5 месеца нямах фреон и когато ми сложиха изобщо не трагва духа си топло се едно не подава ток кам компресора и не трагва ако някой може да ми помогне да пише...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Питане за климатроник
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Hassel Покажи съобщениеЗдравейте момчета. Проблема ми се реши по-много прост начин. Значи, за всички които имат този проблем обяснявам. Има един бушон който се намира под кората под чистачките (там по принцип има доста бушони, незнам дали само там са разположени бушоните на тази кола), та същият този бушон е конструктивно недомислен порадфи това, че когато климата и вентилатора се пуснат да духат на по-силен режим, кабелчетата към този бушон почват да греят и бушона изгаря. Конструктивно италианците са сложили 20 амперов бушон, което е твърде малк оза цялото това натоварване. Проблема ми се реши като свалих старото гнездо с бушона, изчистих го, но беше доста спекло, и оттам един 30 амперов бушон вместо старият 20 амперов! Влизам в колата да тествам, давам контакт, пускам климата и воала, всичко си духа както трябва, и на последна степен направо в тази кола не се издържа, мноого силна струя, много. Ако пък искате всичко да е перфектно, взимате и едно ново, по-широко гнездо, понеже старото е малко тясно, и пак 30 ампера бушон и сте вие. Надявам се да държи, ще покарам и ще следя и ще пиша дали е наред всичко. Бушона струва не повече от 20-30ст.!!!! Аз не съм давал пари понеже в сервиза майстора ми е приятел и не ми взе. Иначе незнам колко би струвала цялата процедура, но не повече от 10лв!!!! Та, преди да хвърляте някакви луди пари за диагностики и нови вентилатори, пробвайте първо това решение, би ви спестило доста пари и нерви. Всъщност тази кола, колкото и да е хубава и колкото и да не м исе слиза от нея, има някои доста недообмислени от гледна точка на натоварване неща, които искат да се намери решение като се направят по-издръжливи.
Само не разбрах това за FULL - ECON режимите. Тоест, ако искам да си пусна КЛИМАТИКА пускам на AUTO режим така ли? А когато иска мсамо парно, натискам ECON бутнона? Я пояснете, че въпреки че се занимкавам с ИТ и ми е леко неясно. Аз обаче мисля да хвана и да прочета User Manual-a за тази кола. Дейба как ме кефи само автомобила не е истина. Преди съм карал основно ОПЕЛ-и и нови и стари, ама такова чудо нема у Германия в средния клас. Този италиански автомобил е уникален. А тези хора правят основно дънки по дяволите. Още съм в недоумение. Има една приказка, който не е пробвал, той не знае.
Поздрави.Алфа 166 JTD 136к.с + чип
Comment
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеКога го пробваш това? Сега в студа ли?Алфа 166 JTD 136к.с + чип
Comment
-
При мен си работи нормално и на топло и на студено докато не се получи смяна на разликата в температурата. Примерно ако на вън е 20 а аз му задам 23 то трябва да духа топло. Но в момента, в който отвън стане 23 или повече трябва да мине в режим на охлаждане. В повечето случай тогава ми изписва грешката. До колкото съм запознат има една клапа която върши това и от нея дава грешката. Моля кажете къде се намира тя и как да разбера наред ли е? Друг случай когато ми се показва надписа е когато натисна бутона за въртене на въздуха. При включване или изключване на тази опция веднага изкарва надписа и колкото и да му давам ОК не се маха докато не изгася и не извадя ключа. Проверих всички бушони при чистачките, но са здрави. Не съм проверявал гнездото. Споделете кой е проблемният бушон за да видя при него как е или споделете какво друго да търся като проблем. Ако се закачи на диагностика ще изведе ли кое може да е грешката???
Comment
-
Да това го знам, но имам в предвит, че вече е достигната примерно температурата в купето от 23 градуса и след това се сменя външната и климатроника трябва да обърне от топло на студено или обраното. Точно при тази смяна ми изкарва грешката или във всеки един момент когато натисна копчето за въртене на въздуха в купето
Comment
-
Днес се скапа цели два пъти, не работи само, когато е на фул, само на ауто работи, гледах бушоните идеални са, пръснах им малко контактен спрей и смених филтъра .До фара са бушоните за вентилаторите, второто капаче не успях да го извадя(как се вади).И при мен се оправя, ако изгася и запаляLast edited by lordliness; d.m.y г., 20:17.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
Comment